Monday, November 17, 2014

- What is that? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Was he acting along a Chinese movie?ㅋㅋㅋㅋ a Hongkong one??ㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I heard people usually practice Chinese like that ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- What were you doing?? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Akk ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋso noisy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- He was so loud ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋOMFGㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Baekhyun ahㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ when there will be a day that you aren’t cute?? Ah ah ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ OMG ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ so cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhat was he saying??ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- At first i was paying attention to the piano’s sound only, i couldn’t hear.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Baekhyun akk ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- What is that?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Lay was amazed then he even turned back ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

Search This Blog

Powered by Blogger.